Min dag! 5/8

Min dag: Jag vaknade typ kl halv nio idag. Sov över hos en kompis, sedan kollade vi lite på friends och sedan åt vi frukost, min frukost bestod av kuddar, yoghurt o sylt, hehe. Ingen särkild frukost, men gott var det! sedan skulle min kompis åka iväg, så då gick jag hem kl lite över halv tio på morgonen. Då ringde Felle!!!!!!! Jag skulle först åka o handla sedan skulle jag till henne! jag gjorde ett fund. Ja köpte ett par byxor, som var suuuuuper sköööna! vita och långkorta! Ja e så nöjd! hehe!Sedan åkte jag till Felle. Vi gick ut typp...direkt! vi klättrade på en staty(som man typ får klättra på! Det var skitkul! sedan efter ett tag, skapade vi denna bloggen. Så om ni har en blogg, ge oss gärna tips på hur man kan göra med den och så! Min dag har än så länge varit hur kul som helst!!!!<333 kramar IDAZ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0