nu så<3

Nu så ska jag göra ett inlägg. Har inte gjort ett på hela dan. har varit hos en kompis. det var kul<3 men nu på kvällen har jag möblerat om i mitt rum. Nu är det mycket snyggare. MaMa hjälpte mig! Nu har jag försökt att göre en snygg smink stil. Jag brukar inte använda så där mega mycket på vardagar. bara lite mascara. Jag filmade mig när jag sminkade mig. Gör det för det e såå kul. hehe. Sedan när den e klar kan man sitta o skratta åt sig själv när man kollar på videon. HAHA LOL<3 Använder aödrig såhär mycket smink på vardagar. BARA lite mascara<33





detta hade jag på mig i videon.

concealer
puder
kajal
TRE ögonskuggor
läppglans



Jag blev ändå nöjd med resultatet. även fasst det var ovanligt mycket smink för...mig!
puss o kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0