Ok Ok!

Jag gillar temat Ida! det är jättefint!

Mmmm.... jappchokladmousse!! vad gott!
Och jag kan faktist inte gissa vem.....



mm jag har varit på kulturkalaset igen bara för att vi så i tidningen (jag och MaMmI) att man kunde göra luffarslöjd! (LOL) så vi gjorde det! sen träffade vi på en mamma och en dotter som hade varit där igår mee och vi prata å så..... sen blev MaMmI och den andra mamman väldigt bra "kompisar" så dom gav varandra nummret, e-post och namnet! Hihi och dottern hade tagit en kavaj och sytt om den och dom sa att på ett ställe kunde man göra det och smycken så gick jag och MaMmI dit och vi skulle egentligen vara hemma vid fyra men vi var hemma typ tio i 5 hehe....... men vi gjorde smycken och så! det var jättekul iaf!!!

Love Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0